کارزار با هدفی جدید به کمک کسب و کارها می آید

دنیای دیجیتال فرصت ها و تهدیدهای زیادی را برای کسب و کارهای امروزی ایجاد کرده است. بسیاری از آنها با درک درست از این فضا و شناخت مشتریان توانستد سهم بازار خود را گسترش داده و سودآوری بیشتری کسب کنند. برخی دیگر نیز با استراتژی های اشتباه یا حتی عدم ورود به این حوزه مشتریان خود را به رقبا تقدیم کردند.

موفقیت-در-بازاریابی-دیجیتال-کارزار

بر اساس تحقیقات مجله فوربز 84% شرکت ها در استراتژی خود برای ورود به حوزه دیجیتال  و فعالیت در آن شکست خورده اند.(منبع) در واقع 84% از مدیران کسب و کارها گفته اند که آنها در استفاده از فضای دیجیتال برای فروش، بازاریابی، ارائه خدمت یا معرفی کسب و کار خود ناموفق بوده اند و سودآوری لازم برای آنها ایجاد نشده است. در یک بررسی دیگر تنها 18% از کسب وکارها، استفاده از بازاریابی دیجیتال را کاملا موثر دانسته اند. اگر این آمار را در شرایط نامناسب اقتصادی کنونی کشورمان قرار دهیم به نظر می رسد بی‌گدار به آب زدن و ورود به فضای مجازی و دیجیتال بدون درک درست از آن، ریسک بسیار بزرگی را به همراه دارد. در این شرایط لازم است تا از افراد معتمد و متخصص این حوزه برای تدوین استراتژی و اجرای کارها کمک گرفت تا ریسک فعالیت در فضای مجازی به حداقل برسد و کسب و کارها بتوانند از این فرصت بی نظیر برای افزایش سودآوری و فروش خود استفاده کنند.

کارزار، همراه شما در مسیر رشد کسب و کارتان

موفقیت-در-بازاریابی-دیجیتال-کارزار

مجموعه کارزار با درک نیاز کسب و کارها و با داشتن تجربه ی غنی در حوزه مشاوره دیجیتال به شرکت هایی مانند دیجی کالا، شاتل و فیدیبو و ده ها شرکت موفق دیگر به تازگی امکانی را فراهم کرده است تا مدیران کسب و کارها بتوانند ضمن بالا بردن دانش خود در خصوص فضای دیجیتال و چگونگی موفقیت و افزایش سودآوری در آن، از مشاورین این مجموعه در حوزه فعالیت دیجیتال استفاده کنند. در واقع مشاورین با تجربه ی کارزار ضمن درک ماهیت کسب و کار شما و نیاز مشتریانتان، شما را در مسیر تدوین استراتژی و چگونگی اجرای آن راهنمایی خواهند کرد تا بتوانید در مدت کوتاهی نتایج متحیرکننده رشد و توسعه کسب و کار خود را ببینید. در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص شرایط مشاوره در فرم زیر اطلاعات و خواسته های خود را ارسال فرمایید