8 نکته جهت ساخت ایمیل های بهتر با Mailerlite

خبرنامه هایی که زیبا طراحی شده اند همیشه برای خواندن و فهمیدن بهترند.در نتیجه می توان گفت این خبرنامه ها بیش تر کلیک می خورند. ما چند پیشنهاد برای شما داریم که با رعایت آن ها می توانید خبرنامه هایی خیره کننده بسازید.

1-pre-header های جذاب

Preheader اولین بخش در ایمیل است و همان طور که در تصویر زیر می بینید در ایمیل بلافاصله بعد از خط موضوع قرار می گیرد. این قسمت در بیشتر دستگاه های موبایل و بعضی از برنامه های دسکتاپ مثل Gmail  و Outlook ظاهر می شود.تحقیقات نشان داده که متن هایی با Preheader بهتر، نرخ کلیک ها را تا 30 درصد افزایش و هم چنین شکایات اسپم را کاهش داده است.

2-header زیبا

زمانی که مشترکین شما خبرنامه هایتان را باز می کنند، اولین چیزی که به آن توجه می کنند Header  ایمیل است. به همین دلیل شما باید  Header های زیبا طراحی کنید. راحت ترین راه برای اینکه Header شما خوب به نظر برسد، استفاده از یک عکس به عنوان Header می باشد. عرض پیش فرض این تصاویر 640px می باشد.

3-بلاک های های لایت شده :

گاهی اوقات متن سیاه در زمینه سفید می تواند برای مخاطب خسته کننده باشد. به همین دلیل ما های لایت کردن بلاک ها را در Mailerlite قرار داده ایم. این نکته فقط برجسته کردن محتواهای انتخابی شما نیست، بلکه خبرنامه شما را برای خواندن راحت تر می کند. به این ترتیب شما می توانید ارتباط خوبی بین مخاطبین و کارمندان خود برقرار کنید.

 

4-تصاویر :

از تصاویر در خبرنامه ها استفاده کنید. همه ما از متن خسته شده ایم. جملات کوتاه با چند تصویر، ایمیل را تاثیر گذار تر خواهد کرد. باید اقرار کنیم که دیدن عکس ها از خواندن متن ها سرگرم کننده تر و جذاب تر است.

5-الگوی پس زمینه :

احتمالا متوجه شده اید که برخی از خبرنامه ها الگوی پس زمینه دارند. این مورد قطعا خبرنامه شما را در میان خبرنامه های دیگر زیبا تر جلوه می دهد و استوار تر می کند. در خبرنامه ساز Malerlite شما می توانید انواع الگوها و آپلودها را قرار دهید و  با استفاده از این تجربه ها بهترین مکان برای ایمیلتان را پیدا کنید.

6-استفاده از گیف ها :

گاهی اوقات شما عکس های زیادی برای نشان دادن در ایمیلتان انتخاب می کنید، اما جای کافی در ایمیل وجود ندارد. گالری های بزرگ عکس، ممکن است خبرنامه شما را سنگین کند.نگران نباشید!! یک جایگزین خوب برای این قضیه استفاده از گیف ها است. استفاده از گیف ها در معرفی یک محصول یا خدمات پیچیده می تواند بسیار موثر باشد. حرکات مطالب بیشتری را در زمان کوتاه تر بیان می کنند. این روش بهترین راه جلب توجه مشترکین به (CTA(Call-to-Action است. برای انجام این کار شما نیاز به طراح ندارید. با استفاده از GIF Maker ها به راحتی می توانید این کار را انجام دهید.

7-استفاده از ویرایشگر عکس :

شما می توانید تمام تنظیمات بسیار مهم تصاویر را در ویرایشگر Mailerlite انجام دهید.تغییر اندازه، برش، چرخش، تنظیم نور و کنتراست، نوشتن متن روی تصویر، استفاده از فیلترها و خیلی چیزهای دیگر. هیچ نیازی به باز کردن نرم افزار دیگری برای ویرایش تصاویر نیست.

8-بلاک ویدیویی :

ویدیو می تواند خبرنامه شما را داغ تر کند و شما را با مخاطبانتان بیش از هر نوشته دیگری مرتبط کند. علاوه بر این، ویدیو ها موبایل پسند هستند؛ حدود 55 درصد از دریافت کنندگان  ایمیل های ما از تلفن همراه استفاده می کنند. تماشای یک ویدیو بسیار راحت تر و جذاب تر از خواندن یک مطلب در یک صفحه نمایش کوچک است.