تبلیغات در لینکداین

مدتی است که شبکه های اجتماعی توانسته اند در میان مردم جا افتاده و بخشی از زندگی روزمره هر فردی را تشکیل دهند. پس از دو شبکه اجتماعی فیس بوک و توئیتر، شبکه اجتماعی لینکداین در رتبه سوم قرار دارد و از مهمترین محیط های مجازی برای تبلیغات به حساب می آید. لینکداین از این لحاظ برای تبلیغات مناسب است که طبق آخرین آمار اتنتشار یافته دارای حدود 238 میلیون کاربر است که حدود 120 میلیون از آنها متعلق به کسب و کار ها هستند.

تبلیغات در لینکداین به صورت روزانه است و با پرداخت ده دلار شما می توانید تبلیغ خود را به صورت نوشته یا یک عکس در لینکداین قرار دهید. در این مقاله ما شما را با نکات ابتدایی تبلیغات در لینکداین اشنا می کنیم.

در درجه اول سعی کنید که از فرصت خود نهایت استفاده را کنید، زیرا در لینکداین شما فقط می توانید 75 حرف وارد کرده و 25 تا از این حروف به صورت تیتروار نمایش داده می شوند و نیاز است از متنی برای تبلیغتان استفاده کنید که کوتاه بوده و در عین حال مخاطب را جذب کند.

در حین ثبت تبلیغات، شما باید پروفایل لینکداین یا فیس بوک و یا سایت کمپانی خود را به تبلیغتان لینک کنید و بهتر است که وب سایت رسمی سایت کسب و کار شما لینک شود. برای تبلیغ بوسیله عکس، فراموش نکنید که سایز عکس شما باید 50 در 50 پیکسل باشد و سعی کنید از طراحی های مناسب استفاده کنید.