سرنخ ها را به مشتری تبدیل کنید

بهترین بازاریابان همیشه به دنبال راهی برای تبدیل بیشتر سرنخ ها به مشتری هستند. دائما در حال استفاده از ابزارهای تبلیغاتی مانند بنرهای متحرک در سایت و ایمیل های تبلیغاتی، snapchat ها و یا پیاده سازی انواع مختلف landing page ها می باشند. این ابزار تازه اگرچه هوشمندانه هستند اما همیشه موجب حرکت رو به جلو نمی شوند. گاهی اوقات کنار گذاشتن روال گذشته و به کار گیری روش های جدید نتیجه مطلوبی را به همراه ندارد. بنابراین قبل از هر اقدامی بهتر است از چیزهایی که هر روز در اطراف خود می بینید استفاده کنید و بازاریابی خود را بهینه کنید. رفتار کاربران. در مورد کاربران و مشتریانی که از شما خرید کرده اند مطالعه کنید ببینید چه چیز هایی آن ها را هیجان زده می کند، با دیدن چه مطالبی در جا اقدام به عضویت کرده اند و یا از شما کالایی خریداری کرده اند.

راز فروش بیشتر این است که بدانید خریداران چه می خواستند و حال سرنخ ها جه می خواهند به همین سادگی.

با حداقل هزینه کاربران را تشویق به خرید کنید 

در شروع کار به مشتریان خود یادآوری کنید استفاده از کالا یا خدمات برای آنها رایگان است. مثلا یک ماه اول استفاده.

خریداران سه دسته اند انواع خریداران را بشناسید

خریداران را می توان به 3 دسته بزرگ تقسیم کرد دسته اول کسانی هستند که بسیار دست و دلبازند (spendthrifts) اصطلاحا ولخرجند، دسته دوم کسانی هستند که به سختی خرید می کنند (tightwands) و دسته سوم خریداران متوسط (average spenders)  هستند که بین این دو گروه اند. فروش به دسته دوم مشکل تراست برای فروش به این دسته دقت داشته باشید که محصولات از لحاظ بسته بندی باکیفیت ترین حالت خود را داشته باشند در واقع بسته بندی و ظاهر محصول به گونه ای باشد که آن ها را مشتاق به خرید کند، ارزش و قیمت محصول و یا خدمات را به طور مشخص درج کنید. اگر اشتراک های ماهیانه و سالیانه دارید برای همه حالت ها قیمت ها را درج کنید. بهتر است هزینه های کوچک مرتبط با محصول را نیز کاهش دهید مانند هزینه ارسال کالا.

نقاط قوت خود را با پذیرفتن ضعف ها برجسته کنید ;)

تحقیقات نشان داده است که مشتریان به شرکت هایی که نقاط ضعف خود را می پذیرند بیشتر اعتماد می کنند تا کسانی که همیشه منابع خارجی را برای مشکلات شرکتشان سرزنش می کنند. مشتریان با شرکت هایی که هر چند وقت یک بار به مشکلات و کم کاری های خود اعتراف می کنند بسیار خوب هستند و این نشان می دهد که این شرکت دائما دغدغه پیشرفت دارد.

از ابزار هوشمندی مثل فوریت یا  اورژانس استفاده کنید
فوریت و کمبود همیشه موجب فروش بالا شده است. اما تحقیقات نشان داده است کاربران استعداد خاصی در بلوکه کردن پیشنهادات اورژانسی دارند اگر اطلاعات درستی در مورد نحوه پیگیری به آن ها داده نشود. آزمایشی که در این مینه انجام شده نشان داد که آفرهای اورژانسی که با اطلاعات پیگیری مثل نحوه ثبت نام نحوه خرید زمان باقی مانده و غیره همراه بوده اند تا 25 % بیشتر مشتریان را جذب خرید کرده است.

فقط به دنبال منافع مادی نباشید ارزش ها را بالا ببرید
مشتریانی که رابطه قو با یک یا دو برند خاص دارند می کوند مهم ترین دلیلشان برای حفظ این ارتباط به اشتراک گذاشتن ارزش هاست. نمونه ساده مثال آن شرکت tom’s shoes  است شرکتی که به ازای فروش هر جفت کفش، یک جفت نیز به کسانی که نیازمند هستند اهداء می کند.