نظرات مشتریان

دکتر عزتی، مدیر بنیاد ساما

مهندسی بود كه در تعمیر دستگاه های مكانیكی استعداد و تبحر داشت. او پس از 30سال خدمت صادقانه با یاد و خاطری خوش باز نشسته شد. دو سال بعد، از طرف شركت درباره رفع اشكال به ظاهر لاینحل یكی از دستگاه های چندین میلیون دلاری با او تماس گرفتند
.آنها هر كاری كه از دستشان بر می آمد انجام داده بودند و هیچ كسی نتوانسته بود اشكال را رفع كند.
بنابراین، نومیدانه به او متوسل شده بودند كه در رفع بسیاری از این مشكلات موفق بوده است. مهندس، این امر را به رغبت می پذیرد. او یك روز تمام به وارسی دستگاه می پردازد و در پایان كار، با یك تكه گچ علامت ضربدر روی یك قطعه مخصوص دستگاه می كشد و با سربلندی می گوید: «اشكال اینجاست!»
آن قطعه تعمیر میشود و دستگاه بار دیگر به كار می افتد. مهندس دستمزد خود را 50000 دلار معرفی میكند. حسابداری تقاضای ارائه گزارش و صورتحساب مواد مصرفی می كند و او بطور مختصر این گزارش را می دهد: " بابت یك قطعه گچ: 1 دلار و بابت دانستن اینكه ضربدر را كجابزنم: 49999 دلار" !!!
 
به نظر من کار آقای مهندس محمودزاده و تیمشون از جنس همین ضربدر زدنه.

نازنین دانشور، مدیرسایت تخفیفان

آقای محمودزاده و تیمشون به عنوان مشاور تبلیغات ما همیشه بهترین پشتیبانی و پیگیری رو انجام دادند. همیشه بهترین رو برای ما خواستن و تمام تلاششون رو کردن. واقعا در زمانی که به لحاظ موقعیت جغرافیایی نیاز به کمکشون داشتم بهترین پشتیبانی را به عنوان یک دوست و همکار به ما دادند. در کنار این تیم بودن به ما آرامش و اطمینان می‌ده.

مهندس علیخانی، مدیر عامل شرکت آب سکون

تو بازار پرآشوب وب ایران ، واقعا مشاوره های صادقانه آرمیتیس هم خیلی به دل ما نشست و هم در برندسازی به ما کمک کرد. بازم از آرمیتیس و آقای مهندس محمودزاده سپاسگزارم.